Zo goed mogelijke voeding voor Ilma.

We ondersteunen met een financiële bijdrage zodat de benodigde voeding en medicatie voor Ilma kan worden aangeschaft zonder dat de familie hierdoor in de financiële problemen komt.

lokale contactpersoon

oktober 2019

Doel is om een bedrag van circa 400 euro per maand aan dit project te besteden

Uit de algemene giften wordt jaarlijks een bedrag aan dit doel toegekend

Ilma

In de buurt van Mostar (Bosnië Herzegovina) woont Ilma. Ilma heeft een ernstige stofwisselingsziekte en haar familie heeft inmiddels veel bezittingen al verkocht om voor haar de benodigde medicijnen te kunnen kopen. Local Care maakt zich sterk om de medicijnen en benodigde speciale voeding voor haar te kunnen vergoeden zodat het gezin dat al zoveel zorgen heeft een enigszins normaal leven kan leiden.

12-2022 Uitdelen schoenendozen

december 14th, 2022|

De eerste ‘Kerst’ schoenendozen en sportschoenen zijn door Viktor Zaychuk uitgedeeld in de Mental Clinic in Ostrig aan gewonde soldaten (die daar nu worden verpleegd) en op de psychiatrie. Ook naar  het algemene ziekenhuis van Rivne zijn kleding en ‘Kerst’ schoenendozen gebracht voor gewonde soldaten. Viktor vertelt dat er inmiddels 120 soldaten blij gemaakt zijn. ‘Good idea’ schreef hij. Uit privacy overwegingen kunnen we de foto’s niet publiceren, maar er waren vele blije, verraste mannen!

2022-02 De nieuwe bedden zijn in gebruik

februari 3rd, 2022|

De bedden staan op hun plek en de vrouwen van het Mental Hospital zijn er erg blij mee. Nina poseert in het midden en laat de bedden met heerlijke matrassen zien. Wat een verschil met de versleten matrassen van enkele centimeters en kapotte spiraalbodems van eerder. Een mooie stap voorwaarts in het welzijn van deze dames. Dank aan alle sponsoren voor de hulp in dit project, dankzij uw steun hebben we 45 bedden kunnen vervangen en is het leven van 45 patiënten in Ostrig aanzienlijk verbeterd.

Titel

Beschrijving

maand JJJJ

Titel

Beschrijving

We helpen Ilma om beter te worden

Via een contact ter plaatse horen we van Ilma:

Ilma woont in de buurt van Mostar (Bosnië Herzegovina) en Ilma heeft een ernstige stofwisselingsziekte. Haar familie heeft inmiddels veel bezittingen al verkocht om voor haar de benodigde medicijnen te kunnen kopen. Local Care maakt zich sterk om de medicijnen en benodigde speciale voeding voor haar te kunnen vergoeden zodat het gezin dat al zoveel zorgen heeft een enigszins normaal leven kan leiden.

oktober 2019